Podsumowanie czerwca


Czas jest nieubłagany i - choć byśmy chcieli - nie ma zamiaru się zatrzymać. Nie jest może jednak aż tak źle, bo żegnamy czerwiec, ale za to witamy *podobno* upalny lipiec, a wraz z nim oczywiście wakacje.
Z nadejściem lata blog powrócił do życia, a i w blogosferze prawdopodobnie znowu będzie ciekawiej aniżeli zimą. Optymistycznie patrząc - nic, tylko się cieszyć!


W ostatnim dniu tego miesiąca nadszedł czas na jego podsumowanie. U mnie zaczął się on trochę później, gdyż dokładnie 2 tygodnie temu, ale i tak jestem bardzo zadowolona, bo dzięki akcji BookAThon na blogu pojawiło się całkiem sporo nowych postów! A przeczytałam w czerwcu łącznie około 2500 stron!
Myślę, że jak na 14 dni - nie jest najgorzej. Zdradzając wam plan na kolejnych kilka postów - "pisze się" już recenzja "Drugiej szansy" Katarzyny Bereniki Miszczuk, jak również "Ocal mnie od złego" Allomy Gilbert. Po szaleńczym tempie maratonu wena mnie troszeczkę opuściła, ale mam nadzieję, iż niedługo znowu zapuka do mych drzwi! 
Niedługo pojawi się też moja opinia o wakacyjnym wydaniu Deutsch Aktuell i być może jakiś TAG, ale niezbyt mam pomysł, jaki miałby on być.. Propozycje mile widziane :)

Co do planów czytelniczych na kolejne tygodnie to nie ma ich za dużo. Chwilowo - lub też i nie, bo jeszcze trochę mi to zajmie - kończę moje niewypełnione BookAThon'owe zadanie, czyli "Dumę i uprzedzenie" Jane Austen. Nie jestem natomiast przekonana, co do recenzowania tej powieści - zobaczymy.  Oprócz tego jestem także w trakcie czytania ebooka "Dotyk magii" Marii V. Snyder, czyli drugiej części trylogii, ale z kolei recenzja tej książki pojawi się zapewne dopiero na przełomie lipca i sierpnia, żeby nie zanudzać was jedną serią w kółko ;)
Jaki wniosek? Nie mam zielonego pojęcia, jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie, oprócz dwóch wymienionych powyżej. Być może będzie to jedna z książek zakupionych ostatnio na ZNAKU, ale pewna nie jestem. Jest coś, o czym wyjątkowo chcielibyście poczytać?
____________________________________________________

Odchodząc od tematu to powoli będę próbowała ożywiać fanpage na Facebook'u i byłoby mi bardzo miło gdybyście dali tego 'lajka' :) 


Narazie jest tam nieciekawie, ale do końca tygodnia postaram się, żeby miało to przysłowiowe ręce i nogi!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś to proszę, zostaw komentarz :)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania!

Wiecznie Zaczytana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka