Najnowsze nabytki

Umówmy się, wtorek nie jest moim ulubinym dniem tygodnia.


Niektórzy nie lubią niedzieli,bo po niej jest poniedziałek. Inni nie trawią poniedziałku, bo poranna pobudka po weekendowym szaleństwie przychodzi im z trudem.
W moim przypadku - całe zło świata atakuje mnie w drugi dzień tygodnia.
We wtorki do szkoły wstaję zawsze o 10 minut za późno, a w moje skromne progi z reguły mogę zawitać z powrotem dopiero w okolicach godziny 18. Mało tego, podczas tych ośmiu godzin czekają mnie istne męczarnie z wosem i historią w roli głównej, o fizyce nie wspominając.
Pomyślałby kto - 'przeżyć szkołę i z górki!'. Otóż nie. Wtorkowych atrakcji ciąg dalszy - zupa jest zawsze za słona, moja ulubiona bluzka magicznie znika w czeluściach pralki, a pies postanawia sobie urządzić świetną zabawę, rozszerpując w drobne kawałeczki wszystkie papiery, które akurat znajdują się w śmietniku. Tragedia.

Jednak nie ma tego złego, czego nie można naprawić. Mój ostatni wtorek oficjalnie został uratowany przez fakt, iż w Paczkomacie czekała na mnie miła niespodzianka!

W żaden inny dzień tygodnia nie byłabym tak szczęśliwa, widząc, że oto przyszła nowa paczka!

Nie wiem czy wszyscy słyszeli, ale na stronie internetowej ZNAKU jest cudowna promocja (nawet do 60% taniej).
Tutaj moje zdobycze własnie z tej wyprzedaży:


1."Ocal mnie od złego" Alloma Gilbert
2."Szukając Emmy" Steena Holmes
3."Oczyszczenie" Andrew Miller
4."Małe cuda" Cheryl Strayed
5."Dziewczyna, która kochała kamelie" Julie Kavanagh





Zwłaszcza z pierwszej i ostatniej pozycji jestem bardzo zadowolona! Czytaliście którąś z tych książek? :)

1 komentarz :

  1. A ja nie lubię niedzieli, bo już myślę o pracy :/ Fajne książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to proszę, zostaw komentarz :)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania!

Wiecznie Zaczytana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka