Sierpniowe zdobycze Zaczytanej


Dobry wieczór wszystkim!

Sierpień nieubłaganie dobiega końca, niestety. Z tego powodu stwierdziłam, że już czas, żeby podzielić się z wami moimi zdobyczami tego miesiąca. 


Zdjęcia są okropne, wiem i bardzo was przepraszam, ale:
  1. Geniuszem aparatu nie jestem
  2. Mój sprzęt pozostawia wiele do życzenia
  3. Jakąś godzinę temu zrobiło się zwarcie i... Nie mam w domu światła! No, a przynajmniej tych dużych świateł. Małe lampki działają, bo są podłączone do osobnego obiegu. To niestety spowodowało, iż zdjęcia musiałam robić.. Na łóżku :/ , bo nigdzie indziej nie mam wystarczającego oświetlenia.
Także jeszcze raz przepraszam za ich wygląd, ale każde będzie opisane, żeby nie było wątpliwości, o jaką książkę chodzi :)


No a teraz przechodząc do rzeczy, oto moje sierpniowe nabytki:




1. "Siła trucizny" Maria V. Snyder
2. " Cyrk potępieńców" Laurell K. Hamilton
3. "Podróż po miłość. Maria" Dorota Ponińska
4. "Neva" Sara Grant
5. "Pan Mercedes" Stephen King (recenzja)


6. "Ostatni wykład" Randy Pausch i Jeffrey Zaslow
7. "Proroctwo sióstr" Michelle Zink
8" Strażniczka bramy" Michelle Zink


9. " Wieża nadziei" Marget Sandemo
10. "Krąg magii 1. Księga Sandry" Tamora Pierce
11. "Tajemnica starego browaru" Krzysztof Smura
12. "Mroczny anioł" Eden Maguire
13." Cień nocy" Andrea Cremer
14. "Pustkowia" Blake Crouch


15. " Mroczne szaleństwo" Karen Marie Moning
16. " Mroczna kolekcja" Ted Dekker
17. " Dalziel&Pascoe. Okrótna miłość" Reginald Hill
18. "Skradzione życie" Jaycee Dugard
19. "Upadki" Anne Provoost (recenzja)
20. "Blogerchef. W sieci przepisów"


Czytaliście jakieś? Polecacie? Zawiedliście się? Nie sądziłam, że tego się uzbierało aż tak dużo. Moja domowa biblioteczka powoli zaczyna istnieć, z 4 książek zrobiły się 24 :)



11 komentarzy :

  1. Nie jestem pewna, cle chyba wysłałam zły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wszystko gra :) Bardzo dużo tym zdobyczy jak na jeden miesiąc! Miłej lektury :)

      Usuń
  2. Mam na zbyciu 2 i 3 tom Kręgu Magii - jakbyś chciała to mogę się wymienić czy coś :) Dużo tych książek! Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli po przeczytaniu pierwszego tomu będę miała ochotę na więcej, to na pewno się odezwę :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Z tego stosiku mam dwie książki, "Neva" Sara Grant i " Mroczna kolekcja" Ted Dekker. Żadnej jeszcze nie przeczytałam, zaledwie do nich zajrzałam, lecz nie przykuły z miejsca mojej uwagi. Mam nadzieję, że rozkręcają się później :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że "Pan Mercedes" jest świetny :p A o reszcie książek nie słyszałam, aż do teraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam świeżo zakupioną książkę "Pan Mercedes".Ciekawa jestem, co się tam w środku kryje :) Zaraz przeczytam Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje. Czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie cryk potępieńców, może będę miała okazję przeczytać :)

    thousand-magic-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Jak dużo książek! O kilku słyszałam, niestety żadnej nie miałam okazji czytać. Czekam na Twoje opinie, czy warto ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cyrk Potępieńców brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to proszę, zostaw komentarz :)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania!

Wiecznie Zaczytana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka