LBA

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem Liebster Blog Award, którego nie było tutaj już naprawdę bardzo dawno. Tym bardziej dziękuję za nominację  Claudie i Juliet z bloga Od kawy wolę książkę.



1. Jakiego rodzaju książki lubisz czytać najbardziej?

I od pierwszego pytania już pod górkę :D Chyba nie mam swojego ulubionego gatunku, to zależy chociażby od pory roku i mojego nastroju. Jednak do tych, które czytam najczęściej należy fantastyka i powieści, których w sumie nie umiem nazwać, ale LC określa to jako 'literatura piękna obyczajowa' - czyli Jodi Picoult i wszystkie pozycje tego typu :)

2. Kawa czy herbata?

Nie umiem wybrać. Do śniadania, do deseru czy na spotkanie z przyjaciółmi - tylko kawa. Do nauki, czytania, pisania recenzji - zielona herbata. I kropka.

3. Czytanie książek w ciszy czy w zgiełku?

Zdecydowanie w ciszy. Kompletnie nie umiem czytać na szkolnych przerwach, a gdy czytam na na luźniejszych lekcjach w hałasie rozmów to moje tempo jest nawet o połowę niższe! Do tego gubię się w fabule, postaciach i generalnie to nie dla mnie. Jedyny hałas jaki jestem w stanie ewentualnie znieść podczas czytania to szum samolotu/pociągu/samochodu.

4. Ulubiona część biżuterii?

Nie noszę biżuterii :) Kiedyś nosiłam kolczyki, teraz od święta nałożę je albo bransoletkę. 

5. Ulubiona piosenka?




To tak aktualnie, ale zmieniam je co drugi dzień, także.. :D

6. Jaka książka najbardziej zapadła Ci w pamięć?

Zdecydowanie "Krucha jak lód" Jodi Picoult. Wszystkie jej książki są piękne, ale ta to było wręcz arcydzieło w moich oczach i wciąż czekam na kolejną tak dobrą. Może kiedyś się doczekam, mam nadzieję :)

7. Ustawiasz książki na półce seriami czy kolorami?

Aktualnie kolorami. Kiedyś jeszcze ustawiałam w systemie 'przeczytane na początku' a później od tej, którą chcę przeczytać najbardziej  do tej, którą najmniej. Próbowałam też alfabetycznie i generalnie dosyć często zmieniam ten system ;) Seriami nie ustawiam, bo najzwyczajniej mam może z dwie serie na półce.

8. Ile książek miesięcznie zazwyczaj udaje Ci się przeczytać?

Zależy od miesiąca. W tamte wakacje było pięknie, bo około 12 miesięcznie. Później w roku szkolnym niestety przystopowałam i w zależności od tego, ile pracy było w szkole 0-2. A teraz wypośrodkowałam ten wynik - lipiec upłynął mi w okolicach 5, w sumie nie jestem pewna. Sierpień zapowiada się lepiej, bo już mam za sobą prawie 4 :)

9. Ulubiona potrawa?

Uwielbiam jedzenie, co z resztą po mnie widać, haha. Nie umiem chyba wybrać jednej. Mój jadłospis jest strasznie urozmaicony i chyba nie ma czegoś, co jadłabym częściej niż 2 razy w miesiącu. Ale gdybym miała wybierać to pewnie byłby to jakiś deser, bo od małego jestem typem 'słodyczowego człowieka' c;

10. Jaki był ostatni film obejrzany przez Ciebie?

Ostatnio oglądałam z moją przyjaciółką najnowszą bajkę wytwórni Pixar 'W głowie się nie mieści', którą nawiasem mówiąc serdecznie polecam :)

11. Po jaki rodzaj książek sięgasz najrzadziej?

Zdecydowanie biografie i książki historyczne. Równie rzadko po powieści podróżnicze, ale to nie ze względu na to, iż ich nie lubię - po prostu jakoś nie ma okazji.

***
Żeby tradycji stało się zadość powinnam nominować kolejne 11 osób, ale chyba nie mam w moich obserwowanych blogach tylu początkujących blogerów :D Dlatego zostawiam tu moje pytanka i jeśli macie ochotę to zapraszam do odpowiedzi na nie, i oczywiście wyślijcie mi wtedy linka :)

1. Najpiękniejsze miasto, które odwiedziłęś?
2. Druga największa pasja oprócz czytania?
3. Ulubiony cytat?
4. Książka, którą chciałbyś polecić?
5. Ile książek z Twojej półki wciąż czeka na swoją kolej? 
6. Masz jakieś zwierzątko?
7.Jaki kolor ścian masz w Twoim pokoju?
8. Oglądasz seriale?
9. Jakimi językami obcymi się posługujesz?
10. Znasz osobiście jakiegoś blogera książkowego?
11. Czemu zdecydowałeś się założyć bloga?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś to proszę, zostaw komentarz :)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania!

Wiecznie Zaczytana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka